Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


tersenyum..kau tersenyum.kemesraan menunggu
Mail this Foto to a friend
Search BoardTracker for..
tersenyum kau tersenyum
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Tuesday, 16-Feb-2010 16:38
cerita sinai dan dahab.
assalamualaikum kawan-kawan

cuti musim sejuk kali ini.aku berpeluang ke sinai buat kali ketiga rasanya.

kali ini paling istimewa rasanya sebab aku berpeluang daki gunung sinai.
sebelum ni,aku pegi sebagai ajk saja.jadi tak berpeluang nak daki gunung musa itu.(alasan yang tak boleh diterima oleh sahabat-sahabat aku!!)...hahahah

rupa-rupanya best gak daki gunung sinai ni.rasa nak muntak gak masa daki jam dua pagi tu.aku batuk tak berenti.ishh..kacau betul... $-)

tapi,aku bersyukur la sebab sampai gak puncak gunung tu.antara yang terawal pulak tu...
bangga tu..kah3x..ada sesiapa dengki ngan aku??..cakap

bila sampai sana..terus bermunajat sekejap..pastu cari satu sudut untuk berhibernasi..tidur la..kan letih daki gunung.sempat gak aku tidur sejam sambil2 tunggu subuh.tidur sambil duduk.sejuk aku tahan saja.nak sewa selimut tebal,kedekut!.20 genih beb..baik aku simpan duit tu buat belanja makan.

aku turun jam 7 pagi.sampai jam 8.30.

aku antara yang terawal gak la.berlari-lari turun gunung ngan kawan aku yang bernama Hud Adam.bukan apa aku nak cepat.aku dah tak tahan nak masuk tandas!!. LOL

ok..selamat layan gambar-gambar yang aku upload ni.
jangan korang kutuk aku pulak..!
kk.bye2


bergambar di kaki gunung.


dah tiba puncak gunung musa..tu bangunan masjid kelihatan $-)


matahari yang malu itu muncul secara perlahan-lahan...


apamacam..tinggi kan gunung sinai ni.. ;-)


fuh..lega.mission accomplish!!

© Pidgin Technologies Ltd. 2016